Ir al contenido principal

INFORMATION SHEET FOR LANGUAGE ASSISTANTS

 

SCHOOL DATA

- Ceip Las Infanta

- Calle Infanta Beatriz, 2
23639 Las Infantas
JAÉN (ESPAÑA)

- 953366883

- Email: 23001822.edu@juntadeandalucia.es

- Location link:

https://www.google.es/maps/place/Colegio+P%C3%BAblico+las+Infantas/@37.914928,-3.7876231,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0xd6dd4d57352d34f:0x9c101eae7c2ed400!8m2!3d37.9149286!4d-3.7854968?hl=es

 

Contact of the reference person(s)

- vealru@hotmail.com

- Email of the teacher coordinating the program: icorcar08@gmail.com

Education level

- Early Childhood Education (Infant cycle (3-5 years)

- Elementary School (First cycle of Primary Education (6-8 years))

 

Collaboration subjects/modules of the Language Assistant

 

-Natural and Nocial Science (first cycle)

- English (first cycle)

- English (Infant education)

Information about the town and/or neighborhood

- Brief information about the town. It can be linked to a promotional tourist video.

 

- What can the town/neighborhood offer a Language Assistant? Leisure, reading clubs, cinema clubs, language exchange, council/district courses, sports clubs, hiking trails, nature, culture, gastronomy... It would be good to offer the local networks to the language assistant and facilitate his/her integration into them. You can put a link to a page on the school’s website so that this table does not become very extensive.

 

Getting to school

- Link to the website of public transport companies: https://www.transporteurbanodejaen.es/lineas

 

- Possibility of car-pooling with other teachers: unknown

Accommodation

 

- Where to live in town?

 

 

- Possibility of staying with a family?

 

 

 

 

- Possibility of sharing a flat with teachers?

 

- Provide links to shared rental websites, forums or the most effective way in the town.

 

- It would be good to give the school community the opportunity to welcome the assistant into the family in convenient conditions for both the assistant and the family.

 

 

 

- Contact of teachers interested in sharing a flat: Unknown

 

Contact with other Language Assistants

- It would be advisable to provide the contact of assistants who have previously been collaborating in the town/área: Unknown

Previous Experiences with Language Assistants

Link to websites, assistants’ blogs, school’s blogs Youtube channels where former Language Assistants are shown.

 Last year there wasn´t any languaje asistant.

Comentarios

Entradas populares de este blog

SESIÓN DE YOGA

 Contra el calor, hoy tenemos clase Yoga. Se han relajado un poquito y también se han divertido. Aquí están vuestros "yoguis" 😍😍😍😍😍😍😍😍                                                            💜💛💚  NAMASTÉ 💜💛💚 CLASE DE YOGA 19/05/2022 CLASE YOGA ENLACE
PLAN DE CENTRO C.E.I.P. LAS INFANTAS  PROYECTO EDUCATIVO C.E.I.P. LAS INFANTAS: O. ANÁLISIS DEL CONTEXTO .   A). OBJETIVOS PROPIOS PARA LA MEJORA DEL DESARROLLO DE LAS COMPETENCIAS CLAVE PREVISTAS EN LOS PERFILES COMPETENCIALES. ANEXO A   B). PRINCIPIOS GENERALES DE LAS DISTINTAS ETAPAS, PRINCIPIOS PEDAGÓGICOS Y METODOLÓGICOS DEL CENTRO.   ANEXO B   C). COORDINACIÓN Y CONCRECIÓN DE LOS CONTENIDOS CURRICULARES, ASÍ COMO EL TRATAMIENTO TRANSVERSAL EN LAS ÁREAS DE LA EDUCACIÓN EN VALORES Y OTRAS ENSEÑANZAS, INTEGRANDO LA IGUALDAD DE GÉNERO COMO UN OBJETIVO PRIMORDIAL .   ANEXO C     PROYECTO CURRICULAR DE EDUCACIÓN INFANTIL.  ANEXO C1   PROYECTO CURRICULAR DE EDUCACIÓN PRIMARIA.   ANEXO C2     D). CRITERIOS PEDAGÓGICOS PARA LA DETERMINACIÓN DEL HORARIO INDIVIDUAL DEL PROFESORADO Y LA DEDICACIÓN DE LAS PERSONAS RESPONSABLES DE LOS ÓRGANOS DE COORDINACIÓN DOCENTE, ASÍ COMO LA ASIGNACIÓN DE TUTORÍ...

A JUGAR.....!!

 LETRAS:  VOCALES                        VOCALES                        VOCALES                       VOCALES                        VOCALES                        L - P - M - S                        M - L - P                        M                        P       P       NÚMEROS:  1-10                            1-3 ...